Kbramina Merhaba hanimlar ben 21+5 gunluk hamileyim karnımın ici cok acıyor acısı beni cok rahatsz ediyor karnım icten yırtılıyor gibi sızlıyor belki bebek buyuyor diye dusunuyorum ama kızımda oyle olmamisti sanki yada ben hatrlamiyorum. Sizce normal mi benim gibi olan war mi?
Varol Kbramina ben varım kizlarimda hiç böyle değildi aynıpostu acicaktim ben 28 haftalikim nedenini bilen varsa yazsın surda bekliyim
Msalbyrk Kbramina bazen enfeksiyondan olablyor. Rhatsz edyorsa bi idrar yarn. Bende de öyle olmstu enfeksyon varms.