merve1406_ Merhaba herkese, 33+1 deyim oturduğum yerden kalkarken yürürken kasıklarım inanılmaz ağrıyor böyle rahim kaslarım yırtılıyor gibi sizde de var mı böyle ağrılar ? Bebeğim de öyle çok kilolu değil normal kilosunda. Sizde durumlar nedir ??
btytgy merve1406_ 34 deyim bende de var 30 dan beri hatta daha önce bile olabilir. Giderek artıyor sanırım, bebiş büyüyor ve benim bebişin kafası aşağıda oldugu için baskı yapıyor sanırım🥹