Son adet tarihim 15 Şubat. Nisanın 9unda kalp atışı için çağırdı doktor kanamam oldu son adet tarihine göre 9+3 haftalık kese 19mm bebek yok boş gebelik kürtaj ol dedi doktor başka doktora gittik bir hafta bekleyelim dedi bu durumu yaşayıp bebeği gören varmı kızla korkuyorum yardim edin