Rabiul valla benim 1 tane kuzenim var yaşıtım onunla ara sıra konuşuyoruz annesi yengem oluyo o bile çok sık arıyor ama ne annem ne görümcelerim ne kaynanam kimsenin bi halt sorduğu yok kaynanam alt katımda oturuyor birde düşün 1 hafta yatak döşek yattım hastalıktan 1 kase çorbayı çok gördü 1 kere yukarı çıkıp nasılsın demedi az önce geldi nasıl oldunuz diyor ben toparladım çocuk hasta dedim kapıdan zorla içeri girdi onlar hasta oldu mu bende onlara özel yemekler yapmıcam artık eşimede söyledim sizinkiler hasta oldu mu ben mutfaktan çıkamıyorum özel yemekler yapıp götürüyorum 1 kase çorba gormedim dedim iyi yapma diyor surat yapıyor doğurcağım zaman hastaneye giderken haberleri olur asla kimseye gel demicem bi ihtiyacın varmı diye sormayanları tek tek yazdım kendi annem dahil kim bana nasılsa bende öyleyim bundan sonra herkese iyilik yaptım kötülük gördüm bundan sonra ne zararım dokunur ne faydamı görürler