Rabiul ay bende 27+3 oldum bir yandan çok heyecanlıyım ama bir yandan mide yanması beni öldürüyor bazen yandığında kusasım bile geliyor normalde de reflü var dehşet ☺️😅☹️ bir de sabah kızım var erken okula gidiyor onu geçiriyorum kendim işe giriyorum vs karnım aşırı büyüdüğü için çok yoruluyorum 😅 yatarken benimde sola sağa yattığım da bebeğim çok hareketli oluyor eziliyor diye bende korkuyorum valla yatakta 4 5 yastık kullanıyorum başkası mümkün değil 😅 yavaş geçiyor diyenleri duydum bu beni üzdü 😅 ama ben daha alışverişi tamamlamadım Mayıs’ta tamamlıcam yıkama ütüleme derken zaman belki geçer diyorum 😅 sağlıkla bir sancı da kavuşalım evlatlarımıza ❤️❤️🥰