31415926Er benimde aynı şekilde oldu. Perde varken vana tedavi uyguladılar çatlatma yaptılar sırf para düşünmüşler pislikler Cem çekik gittim ama tüp bebek için yapmam dedi perde alalım hallolacak Hakketen aldıktan sonra hamile kaldım ama düşük oldu. Stresten olmuyordu bebeğim tüp bebeğe başladım iki negatif aldım o ara öğrendik ki genetik pıhtı varmış bende hem perde de hemde pıhtı dan düşük yaşıyormuşum. Yine transfer oldum Rabbime şükürler olsun ki ikizlerimi doğurdum.
Hangi doktora gidiyorsun. Gerçekten tedavi sürecinde doktor ilgisi alakası sadece para için yapmaması çok önemli.