EY90931524 Merhaba benim yanımda eşimden başka kalabilecek kimse yok, Antalya şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Erkek hasta yakınını bazen sorun ediyorlar. Devlet hastanesinde tek kişilik odalar var mı ve bu konuda bilgi sahibi olan var mı acaba
Meyranas EY90931524 özel odaları var ozmn eş kalabiliyor ama doğum günün belli olduğunda konuşup yazdırman lazım bide ücretli
Nesli46 EY90931524 tekli odalar genelde şehir hastanelerinde var normal devlette varmı bilmiyorum sorman gerekli canım
4ysegulec EY90931524 Tek kişilik odadaysan kalabilir diye biliyorum sadece doğuma vs. Almıyorlar sanırım.
Beceriklianne EY90931524 ben dogum yaptım eşim kendi adını vermiş refakatcı odaya bir girdik oda tek kişilik ama sonuc annem kaldı yanımda tek kişilik odada konya sehir hastanesinde yaptım dogum
EY90931524 Meyranas sezeryan olacağı için günü belirli olacak, en azından o tarihe oda ayarlayabilirim
EY90931524 4ysegulec teşekkür ederim canım, bizim için yanımda kalabilmesi çok önemli. Eşimin doğum anında yanımda durabileceğini sanmıyorum zaten 😊
Betusyl EY90931524 hangi doktora gidiyorsunuz? Memnun musunuz doktor ve hastaneden? Bide eş durumunu konuştunuz mu ? Bende eğitim araştırma ve şehir hastanesi arasında kaldım doğum için
EY90931524 Betusyl ben Fatma Elif Işık Eryılmaz a gidiyorum randevu bulmak zor oluyor ama bulduğum sürece onu tercih ediyorum. Şehir hastanesinden ve doktordan çok memnunum. Bende araştırma hastanesinde hülya toyran sezik o doktora gittim iki defa. Aslında Hülya hanım daha çok içime sindi ama araştırma hastanesini sevmiyorum malesef 😒 şehir hastanesi daha sakin ve konforlu gibi sanki
EY90931524 Betusyl bide benim doğumuma çok var. Daha 14 haftalık hamileyim. Erken sormamın sebebi hangi hastanede kalabilme imkanı varsa o hastanedeki doktorda devam etmek gebelik sürecime. Henüz konuşmadım, kontrol zamanım geldiğinde konuşacağım doktorla
EY90931524 Beceriklianne tek kişilik oda için ayrı ücret diyorlar, şanslısınız ne güzel. Benim eşimden başka kalacak kimse yok. Annem çalışıyor, kardeşimin küçük bebeği var 😒
Beceriklianne EY90931524 yok hic ücret vermedik vala . Sn cıkmadam bebege bana bakıldı muayene olduk çıktık . Allah şükür