Momofthemert çok şükür canım aman iyi ol çok sevindim senin adına 🥰bende betül diye bir doktora gittim kızım ateşlendi 6 yaşında kalbini dinledikten sonra suratıma donunk bir ifadeyle üfürüm var dedi geçen hafta oldu neye uğradığımı şaşırdım ne olduğunu bilmiyordum ama kalple alakalı anladım bana burdan rand alabilirsin istinyeden falan olmadı eğitim araştırmalar bakıyor acelesi yok çok önemli değil şu anda hamileyim zaten ağladım ağlıycam herşeyden önce anneyim sonra dedi işte ben hekimlik görevimi yaptım söylemem lazım ama işte masum olabilir kansızlıktan olabilir ama olabilirler beni yedi bitirdi hemen eğitim araştırmadan rand aldım önce uzman doktr kayıt açtı ertesi güne vardı allahtan çocuk kardiyolojiye gittik eko çekildi allahıma şükür bişey çıkmadı masum vs oluyormuş ama bişey çıkmadı öldüm öldüm dirildim o vakite kadar kesin teşhis nasıl koyar diyebilirdi duydum ama net değil olmayadabilir oladabilir suratıma bakıp üfürümü var çocuğunuzun dedi ya 🥺hastaneden bile soğudum umarım iyidir diler hanım sorun yaşamam doğumda vs baştan beri gidiyorum ama canım sıkıldı 😕