Selam kızlar eski hesabımın şifresini unuttuğum için dün yeniden açtım 6.5 haftalık kanamadan dolayı düşük yaptım kesem bozuldu kalp atımı zayıfladı ptesi kontrolüm var dr kanama yoluyla gider çünkü düşmrye başlamış dedi dün afedersiniz parça geldi ağrım var haliyle kürtaja gerek kalmayabilir duruma göre demişti ağrı kesici içebilirim dimi korkuyorum tedirginim hep