BirAskMasali1323 Kızlar var mı benim gibi sürekli çiğköfte acılı adana lahmacun baharatlı cipsler küçük süs biber körili noodle vs. işte sürekli bunları ve bu tarz şeyler yemek istiyorum baharatlı tuzlu acılı şeyler her neyse varmı benim gibi ve cinsiyetiniz ne benim mayısta belli olacak cinsiyetim ama ilk baştan beridir hep erkek olduğunu hissediyorum öncelikle sağlıklı hayırlı evlat olsunlarda tabikide Yani bi nevi ye ekşiyi doğur Ayşe’yi ye tatlıyı doğur Hakkı yı meselesi gibi ama ben ne ekşi seviyorum ne tatlı acılı baharatlı şeyler seviyorum
dogurangaplumba BirAskMasali1323 doğru değil bence o bu hamileliğimde full tatlı yedim kızım olcak ilk kızımda da tuzlu yedim hep
Kelebekmisaliihayat BirAskMasali1323 hiç alakası yok , tatlı da yedim, turşu az yedim, baharatlı falan da yedim kızım olacak.
gdaslik BirAskMasali1323 o biraz alışılmış beslenme durumuna göre değişiyor sanırım ben de bu yıl fazlasıyla acı tüketmiştim hamileyken de acı yemek istedim ama 5 yıl önce daha acısız baharatsız besleniyordum o gebeleiğimde de ekşi şeyler tüketmiştim. Siz zaten acı seviyorsanız canınızın acı çekmesi normal. Bu arada iki cinsiyette kız benim. Yani cinsiyetle alakası yok bu durumun
BirAskMasali1323 dogurangaplumba hm anladım canım tabikide bi söylenti bende inanmıyorum ama merak ettim acılı baharatlı yiyenlerin cinsiyetleride aynı mı öyleyse belki doğruluk payı bi nevi vardır merak. İşte sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🥰
4ysegulec Bana böyle şeyler uydurma geliyor hep ya.😂 Fakat ağızımızdan çıkanların, aşırı düşünüp kafa taktığımız şeylerin gerçekleştiğine inanıyorum. Benim canım hiçbir şey çekmedi her şeyden tiksindim. 37+5 olduk hâlâ aşermedim.😂🥲
BirAskMasali1323 4ysegulec banada uydurma geliyoda işte merak ettim baharatlı acılı yiyenlerşn cinsiyeti ne birden fazla aynı kişi aynı cinsiyetteyse demekki vardır bi tıkta olsa doğruluk payı rabbim bi nefeste kurtarsın inşallah sağlıkla bebişinizi kucağınıza alın🥰
BirAskMasali1323 Kelebekmisaliihayat Doğrudur canım 1 hafta sonra randevum var cinsiyetimiz belli olucak o yüzden merak işte bide dedim aynı şeyi aşerenler cinsiyette aynıysa vardır belki bi tıkta olsa doğruluk payı
BirAskMasali1323 gdaslik yok normalde öyle çok baharatlı acı şeyler sevmiyorum hamileleiğimden beri düşkün oldum normal hayatta tatlı düşkünüydüm hamilelikte görmek bile istemiyorum tatlıyı garip bişey tam tersi oldu bende
Nzlelms BirAskMasali1323 Ben normalde aşırı tatlı yiyen ve seven biriyim, hamilelikle birlikte tatlı yeme isteğim azaldı ve tamamen tuzlu, baharatlı ve ekşili yiyeceklere yöneldim ve bebeğim erkek ☺️
Gulaysrcn Ben hepsini aynı an da yediğim zamanları hatırlıyorum bebiş erkek😀normalde hiçbir şeyi üst üste yiyemem cigköfte yediysem arkasindan tatlı vs yiyemezdim şimdi maşallahım var 😀
ZeynepDuru17 BirAskMasali1323 Allah’ım yarabbim doğru değil gözünü seveyim baharattan bilmem neyden cinsiyet mi belli olur 😒🤣
BirAskMasali1323 ZeynepDuru17 ya tabiki öyle sadece aşerme maksadında bakalım aynı aşeren insanlar cinsiyetide aynı mı o amaçlı yiyecek nasıl bebeğin cinsiyetini ortays çıkarsın akıl var mantık var
BirAskMasali1323 ZeynepDuru17 tamam anladık sorma amacım farklıydı siz konuyu farklı yöne çektiniz her neyse