Ece5454 Arkadaşlar iğneyi her zamanki gibi yaptım içinde hiç kalmasın diye de bastırdım ama çıkarırken iğnenin ucunda ve içinde kan gördüm. Böyle bi durum yaşayan var mı
Kediannesi1 Ece5454 kılcal damara denk geldiniz büyük ihtimal biraz morarir sadece korkacak bir şey yok arada öyle denk gelir
Smy17 Ece5454 olurdu bende de ara ara damara denk geliyor bence o zaman. Normalde kasa gelirse olmuyor çünkü bi sıkıntı olmaz 😊
Fatmakrnc Benimde arada oluyo cnm hatta bı keresinde yanlislikla kan aldım 😁sadece morarma oldu çok korkmuştum
Smy17 Ece5454 evet doğurdum doğumdan bir gün önceye kadar da vurdum hep geçer mi diyordum bu günler iğneleri bırakır mıyım inanın unuttum bile darısı hepinizin sağlıkla başına inşallah 😍
cLearQueen Kızlar ben oksapari gobektwn yapiyodum morardi şişti yer kalmadı kola gectim şimdi kolum kotü tekrar göbege gecsem olur mu 🤣🤣🤣
Ece5454 Smy17 inşallah inşallah bazen o kadar uzak zor geliyor ki kalbi atıyor mu sağlıklı mı iyi mi diye düşünüyorum hep