Tuugbaaa Kızlar 5+5 im şuan perşembe günü randevum var kese ve kalp atışını hangi haftalarda duydunuz kalp atışını duyar mıyım sizce
minikfasulyeannesii Tuugbaaa kese 6 haftalıkken göründü kalp atışını 9 haftalıktı duyduğum belki erken duyulurdu ama ben geç gittim. ben hesaplama göre gitmiştim ama ultrason da farklı çıktı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim inşaAllah.
EA1201 Tuugbaaa Benim 4 haftalık kese 6 haftalık kalp atışı duyuldu ama canım kişiye göre değişiyor bu
FKRKS29 Tuugbaaa 5+6 da kese gördük son adet tarihine gore 7+6 da kalp atisi duyduk çok şükür ama doktor 7+2 uyumlu dedi insAllah hayırlısı sagliklisi ile duyarsinz🥰
Tuugbaaa Teşekkür ederim kızlar benimde 6+2 gibi olacak sanırım randevum inşallah duyarım kimseye söylemedim kalp atışını duymayı bekliyorum inşallah duyurur annesine sesini 🥰