Merhaba anneler Perşembe günü bazı şikayetlerim sonucu kan verdim ve azonce hepatit b pozitif olduğumu öğrendim 33 haftalık hamileyim. P.tesi sonuçlar için gidicem ama başına gelen var mı normal doğum dusunuyorum ama normal doğum olmaz gibi. Ne yapicam ne olacak hicbirsey bilmiyorum ve yıkılmış durumdayım 😢