Babymom07 Normal doğum istesem tercih edecektim ama sezeryan düşünüyorum o yüzden özele gideceğim ama yapan tanıdıklarım var memnunlardı 2 gün yatış oluyor
Gorkemm Aleynaa6 devlette isteğe bağlı sezeryan olmuyor bebek veya anne için uygun değilse anca sezeryan olunuyor
Babymom07 Aleynaa6 maalesef mecbur kalınca sezeryana alıyorlar ve normal olabilecekse sen bağırsan çağırsanda almıyorlarmış sezeryana şaşırdım bende
Gorkemm Aleynaa6 evet maalesef zorunlu bir durum olmadıkça sonuna kadar normal doğum için uğraşıyorlar en son olarak sezeryana başvuruyorlar
Babymom07 Aleynaa6 anladım isterseniz onunla konuşun benimde doğumum Antalya’da olacak sezeryan konusunda sıkıntı olduğu için özele gideceğim Vitaly düşünüyorum
Aleynaa6 Betusyl 25 haftalığım şehir hastanesinin konfor olarak daha iyi olduğunu söylüyorlar ama bilmiyorum 🤷♀️