Benimde 23.haftadan beri ammiyon sıvım az ne yaptırycam bi arttı bi azaldı sabit kalmadı şuanda da sınırda doktorum yapcak bişe yok bol su içmenin faydası olur mu bilmiyorum deneyebilirsin falan dedi şimdi de 36.haftaya gircem bebeğim makat geliş suyu az olduğu için dönmez artık dedi sezaryen için gün vercek doktor perş günü zaten bende hissediyorum kafası yukarda dönmedi 🥲 bi ara artmıştı o sırada gerçekten çok meyve yemiştim şimdi meyve yiyesimde gelmiyo canım sıkkın sezaryen olcam diye siz bol bol meyve yiyin