Hiçbir şey yapmadım daha :) 2.cocuk rahatlığı mı bilmiyorum.kardeşim de annem doğunca aldırdı kıyafetlerıni :) yıkayıp götürmüştük .herşey halloluyor inşallah 🙏 beşik kurulacak , anne kucağı alındı , bebek arabası yıkanacak oğlumdan kalan . Kıyafetler yavaş yavaş alınıyor .kendimize de lohusa pedı ,gecelik ,atlet ,külot alınacak bakalım ;)