esmaerdemir ipekskr_1 beklemedeyiz 38+5 olduk ne sancı ne nişan hiç bi şey yok valla çok yoruldum 😢😢😢😢 gelsin artık diyorum her acıya razıyım
Sevilc Benim de doğum tarihim 14.05 görünüyor bakalım normal olursa daha doğum şeklimi söylemedi 30 Nisan’da söyleyecek
Sevilc ipekskr_1 ben de normal doğum istiyorum ama bebeğim de iri olabilirmiş gününü beklerse bakalım ne olacak çatı muayenem var 30 Nisan’da