Cemiledag benim nişanım gelmisti 39+3 haftalikti ve 3 cm açıklık vardı o yüzden alalım dedi bende o belirtiler olmasaydı bende beklerdim ama her tuvalete girdiğimde minik minik kan lekesi geliyordu.. nişan belirtin yoksa sende bekle nasılsa bebeğin hareketlerini takip ediyormuşsun