durgay Kızlar selam. Saçım bakırdı 4 aylık gebeyim diplerim geldi kötü görüntü canımı sıkıyor. Bakır da akınca kötü bir renk oluşuyor. Bitkisel boyalara güvenebilir miyiz? Daha önce boyayan oldu mu?
merveoflu durgay ben boyadım herhangi bir sorun yaşamadım . ☺️şuan 19+3 deyim ama 2 hafta önce boyadım ben . Gratisten aldığım bitkisel saç boyasını kullandım .
madameux durgay dr gulec miydi ne o doktor dogal boya zararsız boya vs diye bisey olmadigini soyledi gecen. Mutlaka deriden geçiyormuş.
durgay merveoflu teşekkür ederim peki açık rengin üstüne kahve düşünüyorum tek seferlik boyayacağım. Bitkisel olduğu için sizce doğuma kadar idare eder mi beni
merveoflu durgay onu kuaför olan bir arkadaşa sorsanız daha sağlıklı olur . Benim kahverengiydi yine aynı renge boyadım beyazlarımı kapatması için ve diplerim içindi .
durgay Denizz_ kendiniz de boyayabilirsiniz ben hiç boyamamıştım internetten bakarak boyamaya başladım hamile değilken