Hanus Kızlar bu hafta hep hazımsızlık çekiyorum, sanırım bir de fazla kaçırıyorum akşam yemeklerimi.. bi meyve yemeye, bi süt içmeye yerim kalmıyor bile. Boğazıma dur demeliyim 😓 29+1’iz. Patlıcam şuan, yatamıyorum bile🤢
Msalbyrk Hanus bende aynı dertteyim😩😩 şuan koca bi tabak nohut pilav yedm bu saatte durduramyorum kendmi😖
Hanus Msalbyrk Abuu sen benden kötüsün, ben 7’de yediğimle duruyorum ve halen şişim ağzıma lokma atacak dermanım yok. Kız bu saatte pilavmı yenir 🙊Kilo alcaksın
Hanus Msalbyrk Doğru😂 inşallah doğumdan sonra verebilirizzz, çok zayıf olmak istemiyorum balık etli kalsam yeterr yahu