37 haftalik hamileyim 2 gundur idrarda kopuk var idrar testi verdim enfeksiyon ve bakteri cikti protein negatif ama o zaman coraspin iciyordum coraspini kesince oldu yada tesaduf gebelik zehirlenmesi bu sekildemi basliyor coraspini kesince zehirlenme olabiliyormus çevremde bi kac kisi aspirini kesince tansiyonu yukseldi😞