Aabbccc şimdi geldim kontrolden bebegin kafası 37+4 de lafa büyüklüğü normal olmuş bende 37 haftaligim çatı muayenesi istedim yaptı cumartesi birdaha gidicem kontrole tekrar yapicak catimda müsait acı olmuyor gerçekten sıkmayın kendinizi çok çabuk bitiyor zaten bebek kanala yerleşmiş gelişiminde tamamlamış ama ben kilo almışım bu sefer 😀😀 bebek sadece 200 gr almış 2700 olmuş sandık çıktı ama düzensiz bu bebek karında sertlesiyor biryerde topluyor ya o yalancı sanci oluyormuş akintim.vardi sarı baktı enfeksiyona yok doğum yaklaştığı içinmiş