tuuba2307 24+3 deyim yatış pozisyonunuz nedir ben sag yada sola yatiyorum ama sırt üstü uyanıyorum sırt üstü yatmak tehlikeli mi
Eko93 tuuba2307 kan basinci arttığı için akista sorun olabilir diye okumuştum. Sırt üstü yatmak pek iyi değil sağ veya sorunuza destek verecek yastık gibi bir sey koyun onlarla uyumaya calisinn