Ozlemslk Ne güzel canım en azından geç olmadan gidersin 😂
Zaten korkma doğum hemen başlamiyor belirtiler geliyor en azından geç olmadan yetisirsin 🤗
Benim tek korkum eşim yanimda olmadan doğuma girmek yani onu göremeden gitmek istemiyorum 😂
Çünkü devlet hastanesinde bilirsin bebek doğmadan ailenle gorusturmuyorlar hatta fazla bilgi felan vermiyorlar 😔
Bebek doğunca anca bebegin kıyafetlerini verin diyorlar sonra anneyi kim giydirecekse annenin kıyafetlerini alın ve gelin diyorlar
En sonda anne ve bebek odaya gidince ailelerin tek tek odaya girmesine izin veriyorlar oda bir kişi 5 dk anca durabilir 😂
İmkanlar bu o yüzden eşimin bu durumda yanımda olmasıni istiyorum 🤗❤️