Cilemm1 ben 2012 yılından beri anksiyete tedavisi görüyorum doktorum 2018 de buraya geçti atak dönemlerime göre değişiyor bazen her hafta terapi sıklığım ama ayda 1 şeklinde ilerliyorduk son 1 senedir hamilelikten önce hamile kaldığım al kullandığım ilaçları bıraktık şuan ayda 2 terapi yapıyoruz 33+ içindeyim bir kere atak yaşamadım bir sorun yaşamadım ki bu süreçte babamı kaybettim ama senelerin psikiyatri geçmişi olduğu için mental sağlığım artık gerçekten çok güçlü fiyatlar hakkında bir şey diyemem ünvana alana göre değişiyor çünkü kendiniz görüşürsünüz öğrenirsiniz ama piyasada fiyatlar ne bilmiyorum gerçi çok bir fark yoktur hepsi aşağı yukarı aynıdır