Tuzlu ayran içtim hep ben . İlk gebeligimde tansiyon düşüklüğü sebebiyle bayılma yaşıyordum bunda yaşamadım çok şükür ama tuz. Yedim hep bayilcam korkusuyla şuan 40+3 dogurmayi bekliyorum ama geçti düşüklük. Doktor düşüklük normal yüksekliği sıkıntı demişti bana