bendeanneoluyorum Kızlar her şey çok pahalandığı için alışverişe başlamak istiyorum dolap şifonyer bebek arabası gibi büyük şeyleri 16 haftalık hamileyim bu arada
Adenala bendeanneoluyorum Bende ilk onları almıştım fiyatları giderek artıyor aslında almak mantıklı evin bir kenarında dursun
defneeoz27 bendeanneoluyorum bence hiç erken değil biz 12 haftalıkken bebek arabasını ana kucağını falan almıştık şuan 30 haftalığız ve iyiki almışız diyorum tek pişmanlığım şifonyeri o zaman akıl edemedim şimdi fiyatlar uçmuş gitmiş ne alırsan o kâr bence
Ozlmylmzz bendeanneoluyorum peki benim 30 haftalık olmama rağmen hamamböceği hazırlık bisey almayasım 😂🤷♀️
bendeanneoluyorum defneeoz27 bebek arabası ne aldınız bebeği olan arkadaşım kabin boy al diyor o diğerlerinden almış pişman
defneeoz27 bendeanneoluyorum baby plus travel sistem aldım ben çevremdeki herkes travel sistem kullanıyor ve memnun diye aldım kabin boylar daha hafif ve kullanışlı ama travel sistemde bebek için daha konforlu geliyor bana o yüzden bunu tercih ettik
Acelyapova Canım hic kimseyi takma ve yapabildigin hazirligi erkenden yap ben suan 24. Haftadayim sarcee pisik kremleri ve biberonlari kaldi onun disinda herseyi hazir. Erkenden hazir etmek pahalilasmadan daha faydali genellikle buyuklerimiz dogmamis bebege don bicmeyin derler ama devir o devir degil maalesef dogacagi yasayacagi varsa allah bir sekilde veriyor her zaman iyisini dusun ve hazirligini mutlaka yap 💕
Damla bendeanneoluyorum erken değil ben öğrenir öğrenmez başlamıştım doğuma anca bitti kendimi kasmadım herşeyi araştırdım baktım en iyisini en beğendiğimi aldım
Meltemm21 bendeanneoluyorum bencede kıyafettense böyle büyük eşyalar almak çok mantıklı zaten kıyafet tarzı şeyler hediye olarak çok geliyor 10 haftalık hamileyim annem bebek arabasını aldı bizde yavaştan ıslak mendil deterjan ağız mendili tarzı şeyler aldık cinsiyet belli olduktan sonra odasını alıcaz hayırlısıyla inşallah
S12e28h46 @bendeanneoluyorum 10 yada 11 haftalıktım bebek arabası araç koltuğu puset park beşik hepsini aldım iyikide aldım diyorum 2023 yılında aldığım herşeyin 2024 yılında ve şu zamanda aynı fiyat değil iyiki almışım diyorum oda takımını 27 haftalıkken aldım daha gelmedi ama Şuan 31 doğru giricem kesinlikle almalısın bekleme derim :))
bahocum bendeanneoluyorum bence iyi bir haftadasınız ben de o haftalarda başlamıştım. 27ye girdim hala bitmedi liste 😅 yavaş yavaş alacaksanız başlayın derim
Damlaozzz bendeanneoluyorum Al canım fiyatlar durmadan artıyor bizde ilk en büyüklerden başladık şimdi bakıyorum iyiki almışız bir kaç ayda yine artmış fiyatları
gmz10 Bence de erken değil her şeye zam geliyor devamlı, indirimleri takip edip indirimde buldukça almak mantıklı. Büyük eşyalar ne kadar erken tamamlanırsa insan o kadar rahat oluyor. Küçük şeyler bir şekilde alınıyor zaten.