Kuzum ozaman o gebelık değildi. Arkadsşımında 9 ckmıştı betası snra bi anda ıkı gun snra 2 ye düştü doktor dedi ki 9 bzm ıcın bısy demek değil dedi vucud kendını hamıle sanıp hormon yukseltıgı donemde oluyor dedi ortada bebek hucre aramayız bz dedi. Bende senınde oyle oldu. Bı arkadaşm bekar onun bıle 7 ckmiştı dusun