4 gün önce genel anestezi ile sezeryan oldum doğumda kanamayı durduramadıkları için 1 gün yoğun bakımda yattım dün taburcu oldum evdeyim ama çok ağrım oluyor sizin kaç günde geçti ? Ayrıca kanamam aşırı pıhtılı geliyor yani her lavaboda domates büyüklüğünde korkmaya başladım normal mi tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum