Sevilc Merhaba arkadaşlar sabahtan beri halsizim ve yoğun ishalim var patates hasladim muz, havuç,elma yedim kesilmedi. Bebek için tehlikeli midir? 36+5teyim.
tubaysima Sevilc çok geçmiş olsun🌸ishal vücuttaki değerleri düşürdüğü için dikkatli olmamızda fayda var. Düşen değerleri toparlamak için doktorumun önerisi bir bardağın yarısına maden suyu kalan yarısına vişne suyu koyup içmek . Bunu her ishal şekilde tuvalete çıktığınızda yapıyorsunuz. Şifa olsun♥️
chemist-mother Sevilc bende aynı sorunu 36 dan sonra yasamaya başlamıştım 3 gün surup kesiliyordu. Doktor bagirsalarin dogumabhazırlandığıni söylemişti her olduğumda farklı bir doktor idrar kan ve gaita kültürüne baktılar herhangi bir enfeksiyon yoktu. Ve en son 38 +5 te oldum. Doktorum ishali durdurmak için birsey yapmayacağım çünkü bu istedigimiz bisey kabızlık istemiyoruz dedi. Bende zehirlenme olabilir diye korktum dedim hayır dedi hersey yolunda deyip bir serum verdi nst baktı açılma kontrol etti. Bol bol su tuketmen gerekiyor kaybettigin siviyi kazanmalisin dedi.Sonra kendiliğinden gecti şuanda 39+5 olduk doğumu bekliyoruz.
Y-Oby Doktorunuzla iletişime geçtiniz mi bence aksatmayin bu durumu tehlikeli olabilir diye biliyorum yinede doktora danışmak en iyisi sıvı da kaybediyorsunuz çünkü ister istemez