Birannesii ben o lekeyle öğrenmiştim hamile olduğumu iş yerinde ağır kaldırmıştım adetime daha vardı 8 gün falan ertesi gün kan verdim hamile olduğumu öğrendim doktora kanama var dediğim için düşük olabilir dedi sonra vajinal de baktılar düşük değilmiş çok şükür şuan 17 + 5 olduk inşallah doğduğu günleri de görürüm çok korkmuştum düşer diye