Beyzatls zuleyhakoc sadece kiz gibi dedi benim doktorum ama özeller bjrdaha gelmen icin soylemeyebliyo
Aysenur01 14.haftaya girdik cinsiyeti iki hafta önce erkeğe benziyor olarak söyledi kesşn bişey söylemek erken dedi
zuleyhakoc Aysenur01 bende Pazartesi gittö13 haftaya yeni girdim %99 kız dedi doktorum baya netdi degişirmi
yaseminan Bende 12+3 günlük hamileyim birgün ara ile 2 Farklı doktora göründüm biri çok küçük belli olmaz dedi öteki bacakları kapalı göremedim dedi 😄 14. Haftaya kadarda hiç bir doktor kesin demezmiş benzettirmiş sadece
zuleyhakoc yaseminan valla bende 13 üm doktor baya netdi kesinin dedim 99 dedi yanılma olurmu ki sizce
yaseminan zuleyhakoc doktorun ultasonu çok önemli genellikle devlet hastahaneleri 2 boyutlu kullanıyor onlar yanılabiliyor
Klntmtrk Hayat hastanesi gökçe hnm. 15 haftalığım önümüzdeki hafta öğrenicez cinsiyeti, doktorum da gayet ilgili sormadan istemeden herşeyi anlatıyor bilgilendiriyor
zuleyhakoc Klntmtrk bende hayat hastanesi Ayşe Erol a gidiyorum 13 haftam bu hafta doktor 99 ihtimal kız dedi sen o hafta bulunmadı mı tahminde
Klntmtrk zuleyhakoc çok küçüktü pek heveslendirmek istemedi kıza benziyor sadece dedi cinsiyete pek takılmamak lazım ama merak ediyoruz bende haftayı iple çekiyorum, senin doktorun nasıl memnun musun
zuleyhakoc Klntmtrk öylede insan merak ediyo cNm dediğin gibi ben bu kadar kesin söylemesine sasırdım bakalm birdahaki gidişimizde net olur memnunum şikayetlerimi soruyo bilgi veriyo ilaç filan bebek hakkında