Kızlar ilk ayların alışverişini şöyle yaptım. Doğum mayıs sonu, bir ihtimal haziran başı. Eksik varsa söyleyebilir mi tecrübeli anneler 🙏🏻🌸
- [ ] 2 tane yenidoğan kısakol zıbın
- [ ] 8 tane 3 ay uzun kollu zıbın
- [ ] 6 tane 3 ay sıfırkol zıbın
- [ ] 5 tane 3 ay kısakol zıbın
- [ ] 7 tane yenidoğan -1 ay alt
- [ ] 7tane 3 ay alt
- [ ] 7 tane 6 ay alt
- [ ] 1 tane 3 ay uzun kol bluz
- [ ] 1 tane 3 ay uzun kol hırka
- [ ] 1 tane 6 ay uzunkol hırka
- [ ] 2 tane 3 ay yelek
- [ ] 1 tane 6 ay yelek
6 ay ve daha büyükleri de var onları yazmadım ilk aylarda kullanacaklarını daha çok tamamlamak istiyorum