Mommy24 Arkadaşlar, 32 haftayım. Bebeğim genelde hareketli amma bu gün hareket hiss etmedim. Başına böyle şey gelen oldumu?
Ebrutumu Mommy24 evet bazen hareketleri durgunlaşıyor sol tarafına yatıp 1 saat içerisinde 7-8 kez hissetmeyi beklemelisin doktorum öyle diyor
MorKelebek54 Mommy24 karnini biraz salla kuzum pit oit felan yap bakalim bi belki uyuyudur umarim kotu bisey yoktur once bunlari bi yap biraz baktin hareket etmiyor en son hastaneye gidersin icin rahatlar en azindan bide cikolata tatli ye oyle yap
Minigiim-vebenn52 Mommy24 yoruldun mu bugün ? Hiç hareket etmrmesi normal değil tatlı bişiler ye sola yat karnını uyar hareket ettiremezsen acile gitmelisin riske atma tehlikeli haftalar
Esra-Akdag Mommy24 24 saatte hiç hareket etmezse öyle sorun vardır korkmayın çikolata yiyip dinlenin Allahın izniyle atacaktır tekme
Mommy24 Ebrutumu vajinada hiss ediyorum bazen. Bilmiyorum kasılmamı ne. Kafasımı aşağıda acaba. Hareket şimdilik yok. Endişelendim
tubaysima Benim doktorum günde 10 kere hareket ediyorsa buna kayma şeklinde, dönüş şeklinde de olsa sıkıntı yok demişti
tubaysima Mommy24 yorulmuşsanız çok normal. Ben de geçende bayram düğün telaşı hissedemedim çünkü çok yorulmuştum. Uzanın güzelce dinlenin bi duş alın rahatlayın ♥️
Dlst Mommy24 dün aynısı oldu neredeyse hiç hareket etmedi ilk deda oldu bu arada bi gün bekliyim dedim çok şükür bugünde asla durmadı 😅 32+2
Mommy24 Dlst demek bazen oluyormuş😃 demin sanki hiss etdim gibi. Oğlum hiss etdi galiba annesinin endişesini 😂
Minigiim-vebenn52 Mommy24 canım bazen oluyormuş deme herkesinki normal olmayabilir hareket ettiremezsen doktora git hareket ettirmeye çalıştın mı aklım sende kaldı