Biranne_64 Kızlar bir kaç gündür ayağımım altı kaşınıyor ve çok acıyor soğuk suyla yıkıyorum ama tekrar geliyor ilk gebeliğim dede vardı ama onda heryerim kaşınıyordu bu sefer sadece ayak tabanı kaşınıyor cuma randevum var sizce beklemeliyim yoksa hemen gidimi
Yasminnnnn Biranne_64 Ben ilk hamileligimde ayaklarımın altı kaşınıyor diyince karaciğer enzimlerima baktı ve bana yatış vermişti o zaman her ihtimale karşı git kan değerlerine falan baktır canım önemli bir durum kaşıntı
[silindi] Yasminnnnn merhaba bende Kolestaz geçiriyorum sağlıklı doğum yaptınız mı ve kaçıncı haftada yaptınız bilgi verebilir misiniz
Yasminnnnn [silindi] Mrb benim ilk gebeligimde malesef erken doğum oldu gebelik zehirlenmesi yaşadım bebeğim 3 hafta geride kalmisti bir hafta yaşayıp vefat etti şuan ikinci hamilelegim sürekli kontrol ettiriyorum kan idrar tahlilleri tansiyon vs. Siz kaç haftalıksiniz