Gebelikte özellikle 1.trimester döneminde ferritin değeri düşük olup ilaç kullanmaya başlayan var mı acaba. Benim baya düşük çıkmış 2. Trimester döneminden önce almam gerekiyor diye düşünüyorum daha doktorla görüşmedim moralim bozuldu ferritin değerim 1.16