SeydaGolcuk0 33 haftalık gebeyim 2 haftadir cok zor durumdayim burnum tikali. Serum fizyolojik kullaniyorum o da verimli olmuyo Allah askina burun tıkanıklığı na cozum bulan var mı aranızda? Kafayi yememe az kaldi cildircam artık.
Alan_Yeliz SeydaGolcuk0 bende de oluyodu burun spreyi iki fiş fislattm mecburen başka türlü uyuyamıyodum ama doktora faln da sormadım tabi zararlimi diye ama başka turlude nefes alamiyodum mecbur yaptım şuana kadar zararını görmedim
gulsenmstf SeydaGolcuk0 ikinciye hamileyim ilkinde hiç sorun yaşamadım bunda 8 9 haftadan beri var 25 haftayim şuan hergun kullanıyorum ve ikiside bı anda tikaniyo nefes alamıyorum gece burazin kullaniyorum doktorum kullan mecbursun mecbur olmadıkça kullanma cnku biz parol için bile öle diyoruz bebeğe geçmez kolay kolay ddi
zeynep_c SeydaGolcuk0 grip oldum iki gün önce gittim doktora serum fizyolojik verdi bir de nazofix sprey verdi. biraz rahatlattı beni. ama sıcak suya naneli vazelin ekleyip havluyla kendini kapat buharla açılır burnun bi dene 🫶🏻
Akyuz_90 SeydaGolcuk0 ay bende de iki üç gündür var burnumda nefes alamıyorum gözüm açılmıyor başım ağrıyor bu gebelikle alakalı değil diye düşünüyorum baktım olacak gibi değil doktora da gitmedim tuzlu su burnuma çektim biraz rahatlattı
mutlubibekleyis Ben de 34 e giriyorum iki güne 34 haftadır burnum tıkalı 😂 Bir çözümü varsa ben de bilmek isterim 🥹
SeydaGolcuk0 mutlubibekleyis İki haftadır mahvoldum uykusuzluktan bayilcam artık sen aylardir nasil dayandin
mutlubibekleyis SeydaGolcuk0 15 16 haftalıkken soruyordum fısfıs vermiyordu doktor ben de kaderimi kabullendim geçecek diye bekliyorum. bir ara su dolu kap koydum odaya biraz nemlendirdi iyi geldi, hava nemlendiricin varsa onu kullan gece o da iyi geliyor biraz
SeydaGolcuk0 Alan_Yeliz Hangi spreyi kullandınız otrivine mi ? Valla bende gündüz serum fizyolojik yaptım aksam uyuyamadifim icin otrivine kullandim ama artik hicbiri ise yaramiyo
Alan_Yeliz SeydaGolcuk0 iliadin yaziyo benimkine çok işe yariyodu bende vallahi hemen aciyo burunlari rahatliyodum ancaq
SeydaGolcuk0 mutlubibekleyis Var var kullaniyorum da hic banamisin demiyo arkadaşım iyice psikolojim bozuldu. Uykuya hasret kaldim
Hirabidik Merhaba, ben doktor önerisi ile rossmann dan getwell burun bantı almıştım. Çok rahat uyutuyor
SeydaGolcuk0 Hirabidik burun bandı arayışındaydim ben de iyi oldu bu tavsiyen. Teşekkür ederim deneyyim bn
Morlavanta1 10 haftadan itibaren 33 haftaya kadar hep tek taraflı burun tıkanıklığı yaşadım. Sprey vs hiç işe yaramadı. Tek işe yarayan 2 yastıkla dik yatmak oldu ve migren taşları oluyor mentollü onu burnuma sürüyordum. En azından daha rahat ediyordum.
Emel5805 Alan_Yeliz bu spreyden bende memnunum hemen açıyor öbür spreyler kokulu oluyor zaten benim kokulara alerjim var en iyisi iliadin👌 doktorunuza sorun ama
Alan_Yeliz Emel5805 çok fazla kullanmana gerek bile kalmiyo iki fiş yeterli vallahi doktorada ben sormadım bı sorun olmadı bende şuana kadar baya oldu kullanıyorum burnum tıkandığı zaman hep bundan fislatiyorum iki dk sürmeden aciyo aciyo hemen bidaha da tikanmiyo rahat uyku uyuyorumm anca başka türlü acilmiyo çünkü ıhlamur kuşburnu ne olsa içtim