Bende 8 haftalık hamileyim ve gebe olduğumu bilmeden kanal tedavisi yaptırmıştım sonrasında da yaptıracaktım fakat ilk 3 ay olduğu için yapmamayı tercih ettiler , antibiyotik kullanımı yok ama diş doktoru penisilinli ilaç yazıyorlar ve kadın doğum doktorunuz onay verirse kullanıma başlıyorsun , ben daha hâlâ çok eziyet çekiyorum uyku haram resmen diş kulak ve baş ağrısı çekiyorum ama ilacı iki günde bir alıyorum daha rahatlattı beni