Leyli_gul başlarda ara ara idi benm o şekilde sancılarım bı hafta sürdü ve o sürede de iki günde bı kan verdm ikiz olduğu için başta betalarin çok iyiydi çünkü bı tanesi normaldi ama sonradan iç kanama geçirince hem tüpüm alındı hemde kürtaj oldum ağrınız varsa mutlaka doktora gidin