Elifcan111 Kızlar 36. Haftadayım bebeğimin çok sert hareketleri var, normalde hareketleri azalır diyorlar benim daha çok arttı sebebi ne olabilir ? Aynı durumu yaşayan var mı
Ozlem1993 Elifcan111 bende ne zman yatsam karnım taş oluyor dün gece yarı uyanık sabahldım pazartesi kontrol var bakalm ne olcak 36 olucam daha 2. Bu ilkinde gram kasılma yoktu böyle 🙄🤷♀️
Ozlem1993 meraldurmaz onlar kasılma oluyor ve bazen nst sancı olrak cıkıyor ben mesela hiç acımmyokken kontrolde sancım cıktı 4 kere 80-90 larda yatış verdi ben kaçtım hastaneden 😂😂 şmdi yarın tekrar gidicem