Hayal-21 Merhaba kızlar 3 aylık kızım var korunmasız ilişkide hamile kalan varmı. Korunmalimiyim yoksa bu süreçte. Hemen olmaz dedikleri için şuan bı önlem almadık
OguzMoms Hayal-21 Tabikide kalabilirsiniz ne demek olmaz neye dayanarak böyle bişey soyleniyo anlamış değilim ben doğum yapar yapmaz Cerazetta hapı kullanmaya başlıcam bence sizde tetiktesiniz insanlar 40 i çıkmadan hamile kaliyor
yeschef-13 Hayal-21 hemen olmaz diyen kim yuhh ona 40. Gün kontrolünüzde doktorunuz size korunma seçenekleri sunuyor birini tercih ediyorsunuz kd doktorunuzla beraber onunla ilerliyorsunuz
Temmuzmucizesi26 Hayal-21 kalınabilir en iyi örnek annem :) daha yeni bir arkadaşa da yazdım da. Annem 40 ı çıktıktan sonra 2. Ye hamile kalmış :)
Civcivlerinannesi Hayal-21 maalesef kalıyorsunuz. Arkadaşım kırkı çıkar çıkmaz hamile kaldı depresyona girdi
Hayal-21 Civcivlerinannesi umarım şuan öyle bişi olmaz çünkü çok zorlanıyorum bebeğime bakmakta ilk çocuğum daha hmn düşünmüyorum. Şuan ara ara kanamam devam ettiği için olmaz diye düşündüm
asell13 Hayal-21 aksine rahim gebeliğe alışmışken hemen hamile kalırsın gebelik düşünmüyorsan korunmalısın
poyrazin_annesi28 Hayal-21 Doktorun uyarmadı mi canım? Daha kolay hamile kalırsın hatta. Beden alışık çünkü. Korunmalısın
Merve_sllyrt Bazen süt koruyor diyorlar ama o zmn adet de olmuyorsun zaten ama kesinlikle güvenilmez yani ne olur ne olmaz
LamiyaCetinkaya Hayal-21 Tabiki hamile kalma ihtimaliniz her zaman var. Adet olmaya başlamadıysanız bile var. Çünkü yumurtlama adet olmadan önce oluyor, hangi ay yumurtlama görüp adet olacağınızı bilemezsiniz, riske atmayın
Merve_31 Hayal-21 benim annem ablamdan sonra kırkı çıktığı gibi ilkinden bana hamile kalmış tabi ki korunmalısınız eğer çocuk düşünmüyorsaniz doğumdan sonra hamile kalınmaz diyenleri hiç anlamıyorum ya