1zehrs SmyEsciv yok hersey normal ilerliyordu Şuan iyi elhamdülillah rabbim bize bağışladı 4 yaşına girecek
Zuleyha_73 dogurangaplumba dogurangaplumba inanın zaman çok çabuk geçiyor hamileliğinizin keyfini çıkarın sadece 🥰🌸
SmyEsciv Sadeceanne2 anladım bide biz sıcaklara denk gelicez iyice yanıcaz, şortlu takımlarda olur gelen giden olursa değiştirmek gerekebilir ama onuda bakalım
Sadeceanne2 SmyEsciv evde iken çok rahat olur ama hastanede rahat olmaz. Orada klima var ya 22 derece oluyor genellikle zaten o yüzden Alt uzun olsa ilk günler çok daha rahat olur
SmyEsciv dogurangaplumba oy maşallah bizim evin toplamı 70 metre kare 😂😂 2+1 birde 🙈🙈 siz köyde misiniz bulunduğunuz yerde allah gönlünüze göre nasip etsin inşallah bu arada 🥰
SmyEsciv dogurangaplumba ahahah bence çok iyi araları tam abla kardeş işte herşeyin daha farkında olucak büyük çok güzel bence
dogurangaplumba SmyEsciv Valla doğunca görcez yaş farkı iyimi değil mi ama aradan zaman geçince hamilelik daha zor oluyormuş onu anladım doğunca görcez birde😄
Aerithma SmyEsciv evet ilk bebeğim. Günler yaklaştıkça heyecanım artıyor. Biraz da korku var hafiften.🙂
SmyEsciv dogurangaplumba ilk gibi işte sizin yine herşey sil baştan o biraz zor işte doğunca hatırlarsınız belki 😊
dogurangaplumba SmyEsciv gelin geldim teee izmirlerden 😅 şehrin göbeğinde organik tarım yapardım kendimce balkonu tarlaya çevirirdim saksıları filan nasıl kalbim temizse tee köye geldim🤣🤣