Pazartesi günü eğer crp 2 ye düşerse salı günü emzirmeye gideceğim inşallah. Her şey iyiye gidiyor ama durup durup ağlayasım geliyor o kadar zor ki. Şu an ne yapıyor ağlıyor mu uyuyor mu burnuma kokusu geliyor göğüslerim sızlıyor bazen çok kötü oluyorum. 6 gün kaldı doktor cuma gününe çıkar dedi inşallah ama bu hafta nasıl geçecek bilmiyorum.