Kızlar normalde duygusal biriyim hamilelikte iyice duygusal ve alıngan oldum eşimle bugün tartıştık çok sebepsiz boş yere gibi bisey oldu sesini yükseltti benimde zoruma gitti akşama kadar konuşmadık birbirimizle sonra yanıma geldi tartışma başladı olay iyice büyüdü benim karnıma ağrı girdi anlık sonra öksürdükçe bıçak saplanır gibi oldu korktum bebeğe bisey olacak diye o anın korkusuyla nefesim daraldı hani çocuklar çok ağlar nefes alıp verirken zorlanır ya öyle oldum ağlaya ağlaya kötü oldum cama çıktım eşim ambulans arayım mı falan dedi gitmedim hastaneye kendi kendime sakinleşmeye çalıştım sakinleştim ama korkuyorum bisey olur mu diye 26 haftalığız bebek hareket ediyor hareketli ise sağlıklı mıdır ? Çok korkuyorum nolur moral olun 😭