minikprensinannesiiii Kızlar sizin ne gibi şikayetleriniz var ağrılarınız varmı bel ağrısı yada adet sancısı gibi
basakc36 minikprensinannesiiii ben şu an 13+3 haftalık hamileyim ama o haftalarda belirtilerim regl belirtileri ile aynıydı
Cagla96 minikprensinannesiiii benim tam 6 haftalık suan kasıklarım ağrıyor bazen kramp gibi kas spazmı gibi şeyler oluyor bacaklarımın en üstüne zor adım atıyorum bazen ya
UmayAsya minikprensinannesiiii 5+3 üm karnım çok ağrıyor regl ağrısı gibi özellikle oturur pozisyonda fazla kalırsam mahvediyor ağrı
minikprensinannesiiii basakc36 evet evet canım sanki böyle regl olacak gibi sancısı geliyor doktorum normal demişti cuma günü kalp atışları için gideceğim
Sukut66 Bende 6 haftaligim henüz dr gitmedim idrar testiyle öğrendim bendede lekelemeyin ve bel ağrısı oluyor dinlenince geçiyor hafif tiksinme ve bulantısı eşlik ediyor
Elos_1907 İştah sıfır kabızlık kasık ağrısı çok dün bebeği gördük çok şükür kan sulandırıcı iğne basladık
Minikprensinannesiiiii Elos_1907 kalp atışını dinlediniz mi acaba ben bugün gittim 6 haftalık başlamış kalp atışı ama yeni olduğundan tam iyice duyulmadı