Love1234 Bilmiyorum ama tahminlerine göre 3 haftalık gebelik ola bilir dış dolgusu bide rötken çektim bir sorun olurmu vir fikriniz varmı hamile olmayada bilirim
Bettdemm Love1234 ben ağız diş sağlığı teknikeriyim tek sefer çekilen filmler genellikle zarar vermez yanlız gebe kalırsanız erken haftalarda radyasyona maruz kalındığı için doktorunuza bildirmeniz gerekir radyasyondan etkilenebilirlik açısından
NerminAyla Love1234 ilk aylarda sorun olmuyor diye biliyorum. Bir yandan iyi olmuş yaptırmanız. Ben hep ertelemiştim ilk haftalarımda bile. Sonra da hiçbir doktor risk alıp yapmadı tabi devlette. Öyle acısıyla ağrısıyla geldik son aylara
Neferut Love1234 ben hamile olduğumu bilmeden 3 implant 1 kanal tedavisi 2 diş çekimi yaptırdım, şu anlık sorun yok dedi doktor iyi ki hamileliğin başında yaptırmışsın dedi