Anonym Selam kızlar, ben 10 haftalık hamileyim ama şimdiye kadar hiç bir belirtim olmadı (miğde bulantısı, baş dönmesi vs) sizce bu normalmidir
Nazlimom Anonym normal her hamilelikte belirtiyle gecicdk diye birsey yok oğluma hamileyken cok rahat bi hamilelik geçirdim şimdi 2 yaşında hiç yerinde durmuyor😅
Birikii Evet normal herkesde olacak diye bişey yok şanslısınız sizde keyfini çıkartın. İki hamileliğimde de hiç bir belirtim olmadı baştan sona kadar ikiz olmasına rağmen Doktor’um hep miden çok bulanır kusman olur diye ilaç yazdı ama hiç olmadı ne mide bulantısı ne kusma ne mide yanması ne tiksinme ne aşerme 😀
Ars2223 Anonym ne güzel işte canım tadını çıkar ben 17. Haftanın sonundayım hâla bulantılarım devam ediyor kusuyorum ilaç kullanmama rağmen 3 gündür de kalça ağrısı falan eklendi 🤦🏽♀️
Sydaglsen Anonym böyle devam etmesi için yatıp kalkıp dua edin bence çok büyük bi lütuf 🙏🏻 benim 2. Aylarda başlamıştı buda dip not olsun sağlıkla gelsin inşallah