Tugba_- Azra8Engin Aklımızı oynatmadan doğuralım inşallah vallahi şekilden şekile sokuyor minikler bizi 😃😃😃Analık çok zor şimdiden anladım bunu 😔😔😔
Azra8Engin Tugba_- ahahaha hakikaten akıl sağlığımızı kaybetmeden dogurmamiz lazım 😁 şimdi çok iyi anlıyorum anneciğimi🥹
Denniiizz 39hafta oldumm bende🥰 çok korkuyorum( Rabbim hepimize yardımcı olsun inşAllah, herşey güzel geçsin
Zulbiye Bende 37 haftadayım bebek kanala indi sanırım karnım baya boşandı 2. Bebeğim ama korku çok ilki çok zor doğmuştu Allah hepimizin yardımcısı olsun
Tugba_- Zulbiye Aaa o nasıl hissediliyor 🤷🏻♀️doğum kanalına girince farkediliyomu dışardan bakılınca da
Denniiizz Tugba_- normal doğumu bekliyorum nasıl olacak onu hiç bilmiyorum, acıya dayanan biri değilim😁 doktorum herşey yolunda sezaryene gerek yok dedi, o yüzden normal doğum olacak inşAllah
Zulbiye Tugba_- karnım aşağı doğru indi ve bebek ortada sabit hareketlerde ilkinden bildiğim için kanala girdiğini ordan anladım diğer oğlumda böyle oldu 38 de doğum yaptım doktorum da zaten 38 de gelir dedi anliyosunuz yukarıda sivri Bi karnım vardı aşağı indi ve küçüldü
Demirkale35 Tugba_- 32 bin olarak bir fiyat verdi ama sadece hastane mi o kadar kendisi ayrı mı isteyecek hiç bilmiyorum onu da haftaya pazartesi günü gidip soracağım doktorları iyi elbette ancak eski bir hastane
Tugba_- Demirkale35 Benim de doktorum özel ama çınarlı da yapacak doğumu bize hastane ve doktorun alacağı toplam ücret 45 bin TL dendi ondan merak ettim sizin ki ne kadar olcak diye 😔
Demirkale35 Tugba_- belki bana da o miktarlarda çıkartır hastane doktoru olunca daha uygun oluyor maalesef
Zulbiye Tugba_- etraf karnınız inince fark ediyor size söylerler beni 4 gün önce görenle simdi gören hemen anlıyor baya inmiş diye😊
Tugba_- Demirkale35 Evet hastane doktoru olsa daha uygun olur ama özel olunca farklı oluyor ne yapalım sağlıkla doğuralım da inşallah 🤲🏻🤲🏻
_Annemmm4 Tugba_- bende 35. Haftadayım şimdiden korkularım başladı bebeğimin hareketleri canımı acıtıyor artık erken doğum olmasında da korkuyorum
Tugba_- Zulbiye Hadi yaa bakalım o zaman etraftaki tepkileri bekleyelim mide problemi çok yaşıyorum zaten inmiş olsa yaşamam şuan baskı yaptığı için istifra etcek gibi oluyorum 2 lokma bişry yesem 😔😔😔
Kader_25 Tugba_- miranatlas ayniyizcanmm benimde 37+2 ama ara ara sancılarım oluyor artık gelicek gibi bakalım bekliyoruz🥺🥺
miranatlas Kader_25 benim 27 deb beri erken doğum riski vardı ilaçlarla iğnelerle engelliyorduk ve full yattım wc dıısında ayaga kalkmadım hep sancılarım cıkıyordu. Şimdi 37 oldum ayaklandım şimdide gelmicek gibi sancım yok hiç 😂