Apopot ben 36.haftada kuaföre gitmiştim ama kuaförüm hamileler için ayrı boya yapıyordu ve diplerime dokunmamışlardı ayrıca koku vs hiç yoktu ne boya da ne de gittiğim salonda, çok hamile müşterisi vardı 38.haftada normal doğum yaptım. Yani gideceğiniz yeri iyi seçin havalandırması vs önemli o kadar kokuya maruz kalacaksanız bence riskli olabilir