Anneeadayi3 Kızlar nasıl geçiyor bu hafta benim ağrılarım artmaya başladı bel ağrım fazlalasti ağırlaştım alt taraflarıma da ağrı giriyor sezeryan olucagim için kendimi çok kasmamaya çalışıyorum ama bakalım nolucaz sizde durumlar ne
Haticeburak06 Anneeadayi3 selamm benmde bel ağrım çok fenaa artık bulaşık yıkarken bile ağrıyor valla 🥹 Önümüzdeki hafta nstye başlıcaz inşallah sz başladınızmı😍 bu gece 34+2yiz inşallah
Alynq Anneeadayi3 yalancı kasılmalarım çok arttı önceki haftalara göre sizde durum nedir günde 10 15 kez oluyor
mertesma Haticeburak06 bende 34+2 deyim aynı şekilde karnımda çok ağrı oluyor. Belimde ağrıyor ayakta durunca. 2.5 yaşında bebeğim var mecbur ayaktayım 🤷 az kaldı hayırlısıyla
Anneeadayi3 Haticeburak06 canım ben 31. Haftamda girdim yalancı kasilmalarim vardı daha sonra 33de girdim onu zaten doktorum 33de girersin demisti ben başladım yani
Anneeadayi3 Aycagurlek 30. Haftamda ilk yalancı kasilmalarimi yasadim ben zor ya am bu bel ağrısı fena Allah yardımcımız olsun bu hafta daha ağırlaştım göbüşü tasiyamiyorum herhalde😂
Anneeadayi3 Alynq benim de aynı sekilde birde artık bebek içeride toparlandigi zaman nefesim çok kesiliyor umarım sezeryan günüm 37 38 olur 39u bekleyemicem soylicem zaten
Aliye35 33+1 daha yeni oldum. Ama oğlum biraz önden gidiyor. 34+3 gibi falan. Ağrım yok. Sadece kendimi yordugum zaman ağrım oluyor. Daha şimdiden dogurucak gibi hissediyorum. Nasıl geçecek 40 gün….
Anneeadayi3 Aliye35 normal doğum düşünüyorsanız 40 bile geçebiliyor Allah yardımcınız olsun bu haftalar demek ki ağrılı haftalara geçiş hayırlısı olsun hakkımızda ben sürekli yatıyorum bı hava almaya çıkıyoruz arabayla falaň sürekli tuvalet sorunu var birde😂
Anneeadayi3 mertesma dün akşam benimde karın ağrılarım başladı biliyorum ki nst girsek yalancı kasılma dicekler duşa girip rahatlamak en iyisi sizin bir bebisiniz daha vâr size ekstra zor yardimciniz olsun allah
Aliye35 Anneeadayi3 evet normal İstiyorum inşallah ama günler geçmiyor artık yaa . Dogursam rahatliycak gibiyim
Anneeadayi3 Aliye35 bânada niyese günler çok çabuk geçmeye başladı ayy çok garip duygular heyecan korku herşey var
SeydaGolcuk0 33+4 deyim ama bebegim 1 hafta önden gidiyo. Benimde bel ağrılarım ozellikle aksamlari oluyo sırt agrilari da zorlamaya başladı.Birde burun tıkanıklığı nefes darlığı. Rabbim yardimcimiz olsun
Anneeadayi3 SeydaGolcuk0 bu haftalar bunlarla beraber geldi demek ki hepimizin şikayetleri ayni Allah yardımcımiz olsun